Mijn laatste dagje in het koude kikkerlandje. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu Mijn laatste dagje in het koude kikkerlandje. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu

Mijn laatste dagje in het koude kikkerlandje.

Door: margreet

Blijf op de hoogte en volg margreet

30 Mei 2008 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal.

Het laatste dag je hier in Nederland.
Vandaag de laatste dingen in pakken en opruimen en natuurlijk nog wat afscheid nemen.
Wat moeten ik nog doen (weet het onder tussen niet echt meer)
Inpakken alles nog eens na lopen of ik het wel wil mee nemen want moet niet te zwaar worden.
Het is raar laatste dit laatste dat.
het word spannend nu ergens heb ik er super veel zin in maar toch moeilijk om te moeten gaan.
Mijn reis gaat morgen om 14.30 beginnenn dat stijgt mijn vliegtuig op en dan is het een vlucht van zo'n 10u 55min richting bangkok daar heb ik een techiense stop van ander half uur mag waarschijnlijk het vliegtuig niet af voor die korte tijd.
dan vlieg ik door naar taipei in tiawan duurt maar 3u 35min daar heb ik een tussen stop van 9u en 55min (o wat lang) en dan vlieg ik s'avonds door om vijf over tien door naar sydney die vlucht duurt zo'n 9u 10min en dan kom ik s'morgens om 9uur aan in sydney.
Daar moet ik op zoek naar een bus die me naar mijn hostel kan brengen.
Ik denk dat ik dan gesloopt ben.
Het hostel waar ik logeer gaan ze me helpen met de belangrijkst dingen een bankrekening een post adres en hopelijk een slaapplaats (hehe).
Zo volgens mij is iedereen op de hoogte van mijn beginnende reis.
Morgen om 11.30 begint het intjekken en dan wachten maar tot ik mag gaan.

Nu iedereen de groetjes hier in nederland en jullie horen weer van me.

  • 30 Mei 2008 - 09:09

    Esther:

    He Lieverd!

    Heel veel plezier,ik ga je missen hoor!

    x

  • 30 Mei 2008 - 09:14

    Tjalina:

    margreet, heel veel plezier en ik ga je weblog helemaal volgen.
    Lijkt me idd spannend allemaal en of je alles wel heb ingepakt. Komt vast wel goed.

  • 30 Mei 2008 - 09:16

    Sjoukje:

    he Margreet

    heel veel plezier en ik blijf je volgen
    groetjes Erik en Sjoukje en van de roedel een dikke lik.

  • 30 Mei 2008 - 09:50

    MMM:

    Hooi Meis. Ik voel me prettig gespannen deze laatste dag, maar JIJ gaat nu de reis van je leven maken, heel veel ervaring op doen en avondtuur beleven en dat is goed.
    Zie wel tegen het afscheid op, maar ik weet dat je terug komt
    Liefs Mamma

  • 30 Mei 2008 - 09:56

    Zwarts,Zorra,etc.etc:

    Lief Baasje van ons.
    Je gaat voor een jaartje weg en we hopen dat je het heel fijn zult hebben.Maak je geen zorgen voor ons wordt goed gezorgd. We zullen je wel missen.
    Zwarts,Zorra,Jip,Janneke,Panter,Basje.Mario,Jackel en Hyde+ alle dieren geluiden

  • 30 Mei 2008 - 12:09

    Jody En Joppe:

    Hoi Margreet. Wij horen er ook nog bij.Een heel fijn jaar en geniet er van.
    Knuffel, Jody en Joppe

  • 30 Mei 2008 - 13:54

    Marian:

    Lieve Margreet, een hele goeie reis toegewenst! Je zal inderdaad wel gesloopt zijn als je aankomt, maar ach: even goed slapen en je bent weer het dametje.
    Ik wens je een fantastische tijd toe en zal vol belangstelling je berichten lezen!
    Veel plezier.
    Liefs, Marian

  • 30 Mei 2008 - 15:42

    Karin:

    Hai Margeet,
    Het wordt inderdaad héél spannend nu. Jeetje meid wat een geweldig spannend avontuur ga je beleven. Een minpunt is de reis ernaar toe láááááng! Ik zie jullie morgenochtend rond 09.15/09.30 uur voor een bakkie. En dan......de trein in, tot morgen en ik wens je voor, voorlopig de laatste keer in je eigen bed, een rustige nacht toe. xx

  • 30 Mei 2008 - 18:32

    Arjan:

    hoi margreet

    enorm veel plezier toegewenst .
    maak er een TOP tijd van .
    maar ik wil je wel weer eens omhelsen als je terug bent hoor .

    heel veel succes

  • 30 Mei 2008 - 19:09

    Imelda:

    Hai Margreet,
    ben een beetje moeilijk berijkbaar, zo je hebt gemerkt. Erg druk, weinig tijd voor mezelf, met als gevolg dat mijn sociale leven even op zijn gat ligt.
    Toch wil ik je een heel prettige en avontuurlijke reis wenzen. Geniet en maak er een onvergetelijke ervaring van. Ik zal je zeker blijven volgen.
    Tot horens
    Imelda

  • 31 Mei 2008 - 04:52

    Frits & Elly:

    Goede reis en een behouden aankomst!
    Hartelijke groeten v Frits &Elly

  • 31 Mei 2008 - 14:37

    Blondie:

    miss you babe, have fun! x

  • 31 Mei 2008 - 22:14

    Marije:

    geniet er van mop ik weet dat het je leven zal veranderen dus geniet van elk moment en van alles wat je gaat doen, en zint het niet heb nog wel een bedje klaar staan in Guatemala!!!

  • 02 Juni 2008 - 12:38

    Erin:

    heeeeel veel sterkte, succes en plezier! geniet ervan!
    hoop dat alles goed met je gaat? ik heb je al een hele tijd niet meer gesproken.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margreet

Hallo iedereen. Bij deze ook een waar ben jij punt nu van mij. Nu kan iedereen met mij mee lezen wat ik doe en wat ik beleef op mijn avontuur in Australian. Reacties zijn altijd welkom en ook wat jullie mee maken. Groetjes Margreet.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 30197

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 06 Juni 2010

een maandje ozzie

31 Mei 2008 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

29 Maart 2011 - 30 November -0001

Ik blijf nog even in Ozzie

Landen bezocht: