Afscheid. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu Afscheid. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu

Afscheid.

Door: margreet

Blijf op de hoogte en volg margreet

07 Mei 2008 | Nederland, Almere-Haven

Zo,

Weer eens een berichtje van uit nederland nog want het gaat zo snel nog 24 dagen te gaan, en mijn werk dagen zitten er bijna ook al weer op.
Ik ga het allemaal heel erg missen.
Maar waarom de titel afscheid, ga natuurlijk een feestje geven.
Mochten er mensen zijn die op 17 mei zin hebben om langs te komen laat het weten.
Voor de mensen van spa wellness is er op zondag 18 mei een feestje op werk (hier komt nog een mailtje over).
Hoop iedereen nog eens te zien.

Dikke kus margreet

  • 07 Mei 2008 - 14:52

    Marije:

    Hey lieverd,
    Ik moet je van uit hier een dikke kus en knuffel geven, want effe langs komen hoe leuk en gezellig ik dat ook zou vinden, woon momenteel een beetje ver weg, maar geniet van je laate dagen en van de mensen om je heen, want hoe geweldig je reis ook gaat zijn je zult ze soms best missen, mischien leuk om net als ik een boekje te doen om mensen in te laten schrijven, ik lees de mijne vaak.
    Geniet van alles en ik kijk uit naar je reis verslag weet zeker dat het super gaat zijn! En wie weet de liefde van je leven? HIHI Dikke kus Marije

  • 07 Mei 2008 - 17:14

    Tjalina:

    Hey Margreet,
    Ik zit helaas in de nachtdienst als je je feestje houdt. Ik wens je vanuit het zonnige gelderland ontzettend veel plezier daar in down under.

    Groeten Tjalina

  • 10 Mei 2008 - 08:15

    Lorenz:

    dikke kus zie je wel weer

  • 28 Mei 2008 - 01:47

    Sjoukje:

    Hoi Margreet
    Zo het gaat nu opschieten heb je alles al in gepakt wat je mee wil nemen.
    ook wij zijn aan het pakken gaan de dag na jou weg maar dan voor 8 dagen we kunnen niet zo lang weg .
    Doe voorzichtig en we horen graag wat van jou.
    hou onze site ook maar in de gaten dan weet je ook weer wat van het honden leven hoe alles gaat.
    doe je moeder de groeten en we wensen je een goede vlucht en veel plezier daar

    Erik en Sjoukje en een poot van de roedel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margreet

Hallo iedereen. Bij deze ook een waar ben jij punt nu van mij. Nu kan iedereen met mij mee lezen wat ik doe en wat ik beleef op mijn avontuur in Australian. Reacties zijn altijd welkom en ook wat jullie mee maken. Groetjes Margreet.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 30186

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 06 Juni 2010

een maandje ozzie

31 Mei 2008 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

29 Maart 2011 - 30 November -0001

Ik blijf nog even in Ozzie

Landen bezocht: