Nog even. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu Nog even. - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu

Nog even.

Door: margreet

Blijf op de hoogte en volg margreet

13 Maart 2008 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal,

Nog steeds in Nederland maar de tijd vliegt voor bij van af vandaag nog maar 79 dagen.
Begin het met de dag spannender te vinden maar wel eng.
Maar ja is ook niet echt naast de deur of zo.
Als mijn reverensie en mijn engelse diploma binnen zijn dan heb ik alles wat ik denk nodig te hebben voor daar aan het werk te kunnen.
Is maar een kort berichtje maar toch.

Groetjes margreet

  • 13 Maart 2008 - 19:46

    Diewertje:

    hej meis! had je laatst nog geprobeerd te bellen, maar je was niet thuis en hoorde van je moeder dat je telefoon thuis lag.. binnenkort ff bellen! ben benieuwd naar hoe het met je is en hoe het staat met de voorbereidingen! spannend allemaal! succes met alles!

    xx Diew

  • 14 Maart 2008 - 02:00

    Rene:

    cant wait!

  • 14 Maart 2008 - 07:48

    Harald Verberk:

    Hey die Magreet,
    Whow, Jij gaat down Under. Spannend hoor. Wat ga je alemaal doen.. Backpacken!!! of naar een reservaat werken met de dieren.

    Ben nieuwsgierig..

    Liefs,

    Harald

  • 14 Maart 2008 - 13:30

    Frits:

    Wat zie je er lief uit en wat zal je moeder je missen!
    Gelukkig is er internet!
    Dikke knuf, Frits

  • 17 Maart 2008 - 11:09

    Tineke:

    Hoi Margreet,
    Leuk weer wat te horen. Het begint echt spannend te worden voor je. Hopelijk is is gauw rond met de papperassen. Leuk dat je je verjaardag nog thuis kunt vieren. Hoop je dan te zien. Groetjes ook voor Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margreet

Hallo iedereen. Bij deze ook een waar ben jij punt nu van mij. Nu kan iedereen met mij mee lezen wat ik doe en wat ik beleef op mijn avontuur in Australian. Reacties zijn altijd welkom en ook wat jullie mee maken. Groetjes Margreet.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 30187

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 06 Juni 2010

een maandje ozzie

31 Mei 2008 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

29 Maart 2011 - 30 November -0001

Ik blijf nog even in Ozzie

Landen bezocht: