De documenten - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu De documenten - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu

De documenten

Door: margreet

Blijf op de hoogte en volg margreet

23 Januari 2008 | Nederland, Almere-Haven

Hallo allemaal,

Zo als belooft hou ik jullie op de hoogte van alles wat ik doe.
Ik heb deze week mijn paspoort mogen halen, heb goed keuring gekregen voor mijn working holidy visa in australian gekregen en mijn tickt had ik al even op zak.
Ben nu druk bezig om met de hoofddierverzorger van tarango zoo in sydney in contact te komen.
Is moeilijk dan ik gedacht had.
En over al 129 dagen vlieg naar het mooie land daar ergens benede.
P.S iedereen bedankt die een berichtje had achter gelaten voor me.

Groetjes margreet

  • 24 Januari 2008 - 18:16

    Martin:

    eej mopie heb het gevonden hoor whahah nu blijf ik je in de gaten houden.
    we spreken elkaar vast wel voor die tijd.
    maak er ieder geval iets leuks en leerzaams van en ik zal regelmatig wat neer schrijven hier dikke kus martin

  • 28 Januari 2008 - 10:31

    Inge:

    Hee Margreetje,
    Heb m inmiddels bij mijn favorieten staan!
    Alles goed?
    Liefs, Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margreet

Hallo iedereen. Bij deze ook een waar ben jij punt nu van mij. Nu kan iedereen met mij mee lezen wat ik doe en wat ik beleef op mijn avontuur in Australian. Reacties zijn altijd welkom en ook wat jullie mee maken. Groetjes Margreet.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 30197

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 06 Juni 2010

een maandje ozzie

31 Mei 2008 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

29 Maart 2011 - 30 November -0001

Ik blijf nog even in Ozzie

Landen bezocht: