De tijd gaat snel - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu De tijd gaat snel - Reisverslag uit Almere-Haven, Nederland van margreet zijlstra - WaarBenJij.nu

De tijd gaat snel

Door: margreet

Blijf op de hoogte en volg margreet

23 April 2008 | Nederland, Almere-Haven

Hallo iedereen.

Er is al weer een tijdje voorbij sinds mijn laatste bericht op waarbenjij.nu toen waren het nog 79 dagen te gaan het is nu nog maar 38 dagen.
Er is dus al weer een tijd verstreken en mijn vertrek komt ook dichter bij.
Heb er veel zin in om te gaan.
Maar er moeten nog wel wat dingen gebeuren tijd nemen om van familie en vrienden afscheid te nemen.
Heb vandaag de tweede set prikken gehad hebatities A&B en rabies.
Wil wel goed beschermt op reis gaan.
Moet nog wat dingen hebben die op reis wil mee nemen.
Sommige spullen heb ik al zoals tas en kleding heb ik meer en deel al compleet maar ja zal vast wel iets vergeten.
Ik hou iedereen op de hoogte van wat ik doen en iedereen is welkom om een leuk berichtje achter te laten op mijn internet site.

Groetjes margreet.

  • 23 April 2008 - 18:02

    Anneke:

    Hoi Margreet,

    wat leuk zeg zo'n website, heb je zin om voor deze tijd nog wat af te spreken? Ik hoor het wel van je en anders een fijne reis toegewenst:P!!!!

    Groetjes Anneke

  • 23 April 2008 - 20:26

    Jeffrey:

    Hai lieverd, als ik je niet meer mocht zien veel plezier en anders tot snel in de sauna ...

  • 24 April 2008 - 07:03

    Diewertje:

    Hej meis! De tijd gaat echt supersnel! Heb je al een datum voor je afscheidsfeestje?

    x Diew

  • 24 April 2008 - 09:45

    MMM:

    Ja Meis. Ik begin de prettige spanning ook te voelen en wordt er nu zo'n beetje dagelijks mee geconfronteerd.
    Het geeft bij mij nog steeds een heel goed gevoel en ik heb alle vertrouwen in je.
    Dikke Knuffel,
    Thea

  • 24 April 2008 - 16:16

    Marian Schaap:

    Nou Margreet, ik volg je op de voet hoor!
    Geweldig meid, geniet er van en doe geen dingen die je me niet durft te vertellen(ha ha).
    Tot zaterdag?

  • 26 April 2008 - 10:17

    Ab En Janny:

    Nog een paar weekjes en dan vlieg je uit.
    We kennen de gevoelens die daar bij horen, hebben ook zo'n reislustige dochter, maar eerst moet je nog een jaartje ouder worden Margreet. Dan laten we je los,liefs.

  • 27 April 2008 - 19:16

    Veronique:

    ik heb je site ondekt;), have a great trip!

    xx Veronique

  • 29 April 2008 - 00:57

    Sjoukje Ter Meulen:

    Hoi Margreet

    Zo het ga nu wel erg opschieten dat je het kikker landje gaat verlaten.
    Hoop dat je een goede toekomt daar even krijgt en ik zou regelmatig even op je site kijken.
    We hebben weer een nest met puppen en wel van Sacha ze doet het erg goed ze moet er wel 8 voeden.
    Hopen binnen kort de foto's van de laatste 4 weken er weer op onze site te zetten.
    nou Margreet hou onze op de hoogte en veel suces daar.

    groetjes Sjoukje en Erik en van de roedel een poot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

margreet

Hallo iedereen. Bij deze ook een waar ben jij punt nu van mij. Nu kan iedereen met mij mee lezen wat ik doe en wat ik beleef op mijn avontuur in Australian. Reacties zijn altijd welkom en ook wat jullie mee maken. Groetjes Margreet.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 30161

Voorgaande reizen:

04 Mei 2010 - 06 Juni 2010

een maandje ozzie

31 Mei 2008 - 31 Mei 2009

Mijn eerste reis

29 Maart 2011 - 30 November -0001

Ik blijf nog even in Ozzie

Landen bezocht: